Trivs!

Det känns som att det här att bo i korridor kan bli riktigt roligt. Att laga mat har blivit roligare nu när man kan tjata med någon under tiden man står vid spisen :-). På kvällarna har det blivit att några av oss i korren har suttit och kikat film osv. Ganska skönt om man inte vill titta själv. Får se hur länge jag håller den här positiva inställningen men jag tror det kommer hänga i ett tag.

Mitt tangentbord pajade ihop helt och hållet imorse så det blev att cykla iväg till stan och införskaffa ett nytt. Jag inhandlade även ett cykellyse när jag ändå var i farten :-).

Idag valde jag handledare till min C-uppsats. Jag är lite nervös inför den faktiskt i och med att jag ska skriva den själv och då antagligen måste göra en datainsamling ensam. Det är dock antagligen bara en bra utmaning för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0