Dåliga vanor!

Shit! Jag svalde just en nagel så det känns lite konstigt i halsen nu :-). Jag har en tendens att bita på mina naglar för att sedan spara det jag biter av som ett tuggummi ungefär :-). När jag är nöjd smular jag sönder biten med tänderna och spottar ut resterna. Nu råkade jag dock svälja nageln istället... Visst låter det mysigt? :-).

Aj, aj, aj, man får cancer av att onanera och ha för mycket sex enligt en ny undersökning. Undrar just om undersökningen sponsrades av katolska kyrkan eller något? Nu tänkte jag skriva ett skämt om katolska präster och små gossar men det kändes inte helt lämpligt :-). Hursomhelst så tyckte inte svenska läkare att resultaten var tillräckligt höga för att någon ska behöva känna sig orolig, således blir det inget celibat här inte. Där blev ni oroliga va... höhö! Jag känner mig rolig idag :-).

Nu är både febern och den där konstiga tröttheten borta. Det kanske helt enkelt var så att febern inte var helt borta i lördags...?

Filmer jag sett senaste tiden:

National Treasure 1 och 2


Mycket bra filmer med underhållning och historialektioner i ett :-).

Amelie Från Montemarte

Bra film men hade antagligen varit ännu bättre om jag inte legat i feberfrossa...

Eternal Sunshine of The Spotless Mind

Rörigt, snyggt, nyskapande men inte tokigt underhållande.

Land Of The Dead

Läckra kostymer, men varför dör zombies när dom skjuts i huvudet?

De Barbariska Invasionerna

Den bästa av de här filmerna. Trots feberfrossa och franskt tal underhöll de tokigt sköna dialogerna hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0