Det där blev ju inte så tokigt :-).

Vi förlorade matchen med 14-15 bollar eller någonting, men det var egentligen inte så konstigt och om man ska citera Allan lite fritt i inför rapporten "De fyra bästa spelarna kommer inte att vara med", så förstår ni varför. Inte så peppande men i sak har han nog rätt :-). Fast nu tänkte jag ju vara lite egoistisk och prata om min comeback. Jag har ju inte spelat någon handboll på några år och trodde nog att det skulle gå rätt uselt idag, men det gick hyggligt. Konditionen som jag innan trodde skulle vara total katastrof var inte bra, men helt ok. ...och annars gick det också helt ok, endast ett mål och jag borde gjort ett par fler, men bara att lyckas komma till så bra avslutningslägen som jag faktiskt gjorde är jag nöjd med, så det blir nog att spela lite mer nu i vår.

Nee nu ska det snart bära iväg till Bias och bli lite fest.

Kommentarer
Postat av: Matz

Vad kul att det gick bra med handbollen.

Såg du mig på läktaren?

Idag fyller jag år, hoppas du kommer över något. Kram

2011-01-16 @ 12:17:06
Postat av: Söder

Hola!



Grattis Matz! Snart fyller jag år, då blir det att gå in i dimman ännu mer än vanligt. För övrigt går det bra att kalla mig Fröder numera.



PPP

2011-01-24 @ 17:36:17
Postat av: Mats

Jag fyllde oxå år denna dag. Konstigt att den andra "Matz" fyllde samma dag.



Mig hade det dock varit lurigare att hälsa på eftersom jag och Sara var bortresta hela den veckan ;)...



Tack för "grattiset" på FB.



Mats

2011-01-26 @ 14:58:46
Postat av: Andy

Ja det kryllar av Nilsar och Mats(z)ar i den här bloggen :-).

2011-01-26 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0