Minnesanteckning

Har för ett par veckor sedan sett klart serien Lost, något senare än alla andra, men jag är ju som vanligt lite efter... Jag känner inte att jag var helt lost in Lost, som är en formulering som är så enkelt okreativ att jag inte kan undanhålla mig ifrån att skriva ned den. Hursomhelst... Uppenbart hade seriens författare krånglat till det en aning för mycket för sig, så även om slutet var bra ur ett underhållningsperspektiv, så blev man som tittare inte speciellt mycket klokare. ...och lösningen alla är döda, och utan att förklara något som helst om vad ön var för något, känns varken speciellt nytänkt eller kreativ. Lite av en besvikelse!

Sverige fick storstryk av Ryssland igår, 7-3, i det "högintressanta" hockey-VM. Kommer jag någonsin förstå varför de måste spela VM varje år, när det inte ens känns som något VM i den bemärkelsen, i och med att alla bra spelare inte ens är med :-O!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0