Glad!

Igår bjöd jag hit Mats, Nisse och Bias, samt lite andra som inte ville/kunde komma för lite mat och öl. Hade gärna bjudit ännu fler, men jag har tyvärr lite dåligt med sittplatser i lägenheten. Jag bjöd på vegetarisk lasagne, och det verkade uppskattat. Förutom mat och dryck så hade Tobias ordnat med minister-frågesport, som jag dock förlorade mot Mats, men himla kul påhitt. Sedan blev det tävling i likörer och spritorter mellan Mats och Tobias, men jag minns inte vem som vann, det var jämnt ialf :-). Nisse kilade hem rätt tidigt med anledning av en tennismatch dagen efter, och Tobias följde inte med ut, men det var en väldigt trevlig förfest. Grädde på moset var att Vanessa, en gammal kompis från universitet, hörde av sig och sa att hon var i stan, så jag och Mats mötte upp henne och hennes kompisar på Harrys. På Harrys var det rätt mycket folk och riktigt skoj, var länge sedan jag hade så roligt. Så en allt igenom lyckad kväll, som gör att jag mest gått runt och varit glad idag.
 
Har sett den fullständigt emminenta filmen The People vs. Larry Flynt idag också. Helt fantastisk film och det bästa jag sett på länge. 5 plus!!!
 
Grädde på moset så krossade ÖSK Elfsborg idag med 5-1 :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0