Tisdag

Helgen var trevlig med utgång till Harrys på lördagen med Nils och Bias. Jag var härligt i gasen, och hade en riktigt trevlig kväll.
 
I måndags pratade jag lite med min chef om att söka arbete på enheten i Örebro, eller om jag kunde bli förflyttad dit eftersom jag inte gör så mycket arbete på själva enheten i Lindesberg längre. Svaret blev att det ska kikas vidare på.
 
Nu är jag i Sthlm på Hotell Kung Carl efter en dag med processnätverk mottagning där jag under dagen träffat åtminstone en gammal höjdare från Röda Korset. Tanken är nu att Migrationsverket ska börja följa vissa paragrafer i LMA lite bättre, men jag vet inte om hur det är tänkt att genomföras verkligen är så bra...
 
Nu på kvällen har vi i gruppen varit ute och ätit på Indian Kushboo på Kunsholmen, bra mat men konstig personal, så jag går inte gärna dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0