Lite väl positiva fördomar...

Resten av veckan bjöd väl inte på så där väldigt mycket spännande. George Michael dokumentären "Freedom" var förvisso bra. Jag är svag för när kända personer idkar inbördes beundran, men det är även intressant att få en bild av en artist som funnits i mitt medvetande under typ hela mitt liv men som jag inte vetat något om.
 
Igår så var jag på middag med ett par kompisar till Valentina. Innan vi gick ut för att äta så satt vi och pratade lite hos Valentina. De, kompisarna, bor i Tyresö, och när vi började prata om det så utbrast jag något i stil med "Tyresö är riktigt fint", varpå Valentina frågade om jag varit där, och jag tänkte efter, och kom fram till att jag inte varit i Tyresö :-). Det som är intressant är varifrån jag fått för mig att Tyresö är fint? En anledning är säkert att jag vill ha koll på alla skrymslen i världen, men främst beror det nog på att folk pekat från typ Nacka och Skärmarbrink, för att visa var olika ställen ligger, att där borta ligger Tyresö :-). Därifrån har jag sett skog och vatten och beslutat att Tyresö är fint. Något märkligt, men det är samtidigt spännande hur "en" hela tiden vill förenkla världen och tro sig förstå den...
 
Det var hursomhelst en trevlig kväll och idag ska jag till Sthlm för att bland annat se The National.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0