Namnsdag

Jag blev uppmärksammad på jobbet idag att jag har namnsdag, trevligt, grattis mig!
 
Efter att ha lyssnat på ett avsnitt av Creepypodden blev jag uppmärksammad på en nigeriansk snubbe som för några år sedan blev instängd i en luftficka i en båt på 30 meters djup. Där satt han för sig själv i mörket i 60 timmar innan han blev räddad. De som räddade honom hade förvisso främst tänkt att bärga några lik, men de hittade honom där. Undrar om det går att hamna i en värre situation? För att göra det hela ännu mer spännande så filmades allt; https://www.youtube.com/watch?v=cmJE3jHXD7Q
 
Annars är det inte så mycket att rapportera. Jo jag fick mitt kylskåp fixat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0