Ditt och datt

# metoo har som tidigare nämnts tagit en del av mina tankar denna helg. Jag blir inte klok på om det är bra eller dåligt... Jag vill ju tro att det är bra, men är rädd att samhället blir ännu mer ängsligt och trångsynt. Samtidigt kan jag aldrig sätta mig in i hur en tjej har det, eller hur det ser ut i sammanhang där jag inte befinner mig. ...och sist men inte minst vad är ok när och var? 
 
Liverpool spelade en otroligt märklig match mot Tottenham igår som slutade 4-1 till Tottenham. Ett försvars- och målvaktsspel som var galet dåligt. Det lär dock inte inte bli bättre att kritisera spelarna individuellt för då lär de inte spela bättre. Det är dock ett faktum att det finns en halv förstaelva i Liverpool som inte är så bra som de borde. Can, sälj. Lovren, sälj. Mignolet tycker jag dock har en del otur. Henderson, sälj. Firmino, tvekam. ...och hur långsam är Milner? 
 
Win win är ialf en fantastisk film och serien Narcos gav ett bra första intryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0