Reaktion från HP

Idag fick jag tag i någon från HP som ialf försökte hjälpa mig med min dator. Får se vad som händer men det verkar som att de kommer skicka hem en fraktsedel så att jag kan skicka datorn någonstans för översyn. De pratade också om att de skulle höra av sig till mig senare för mer information. Spännande...
 
Intressant dokumentär om Nordkorea på Dokument Utifrån. USA tänkte invadera Nordkorea under 1992, om jag minns rätt. Då hade det kanske inte blivit några kärnvapen i Nordkorea, men sannolikt väldigt många döda. Clinton verkade dock ha varit rätt sugen på en invasion.
 
Double jeopardy och Fagottgatan har studerats och roats av idag.
 
Jag har varit ganska road under de senaste dagarna när jag läst gamla blogginlägg här, mycket har förändrats.
 
Spännande med Liverpool ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0