Lyckad fest

Igår hade jag och Valle inflyttningsfest för några av vännerna. Det går inte att bjuda alla samtidigt eftersom lägenheten inte är tillräckligt stor. Vi bjöd ialf på mat och dryck. En del av tanken med festen var att bli av med några flaskor alkohol. Det gick väl så där eftersom bara en flaska tömdes :-). Festen blev dock lyckad. Jag hade väldigt trevligt och det verkade som att de inbjudna hade också :-). Tack för att ni kom och för alla fina presenter!
 
Idag har jag kikat på den gamla dokumentären - Annika - ett brott, ett straff, ett liv - om Annika Östberg. När jag såg dokumentären kände jag att den var väldigt pro-Annika Östberg. Hon dokumenterades som i princip oskyldig. Hur det är med den saken är svårt för mig att säga. Jag ser här i bloggen att jag under 2009 inte var direkt positivt inställd till att hon skulle komma tillbaka till Sverige ialf.
 
Ny vecka, nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0