Fame

Terror i Moskva igår kväll. Blir intressant att se hur Ryssland använder det här till sin fördel. Är de inblandade från början? Kanske, men jag hoppas att de främst kommer använda det här för sina egna syften i Ukraina, för det kommer de göra, men att de inte är direkt inblandade i detta. 
 
Något helt annat. Igår kväll såg vi filmen "Fame". Det var första gången för mig, och det är en i raden av kända musikalfilmer jag inte sett. Nu har jag förvisso sett "Fame", men ni fattar. Jag blev rätt överraskad av filmen. Det var inte speciellt mycket musikal, och det var verkligen inte en glättig och glad film. Filmen visade en tuff verklighet. Filmen må vara lite lång, och ha sina brister i tempot ibland, men på det stora hela är det en intressant film. Jag upplevde att den skildrar olika kulturer och människor på ett överraskande bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0