Långhelg

En långhelg ligger framför mig med anledning av ledighet på måndag. En sväng till Örebro och Hardcore Superstar står på schemat.
 
Väldigt lugn vecka på jobbet, men för mig ändå intensiv. Idag kände jag att jag inte hann klart med allt jag hade tänkt, och det är ovanligt. Det inträffar en del som är svårt att planera.
 
Under förra helgen såg jag om de gamla, och såg de nya, avsnitten i serien "Putin och västvärlden". Jag har varit inne på det förut, men jag har lite svårt att verkligen förstå Putin och hans regim. Att det är en form av egoistisk makt. Att han numera inte kan lämna makten. Det är inte ett arbete, utan något annat för honom. Det är svårt att förklara i ord eftesrom jag inte kan sätta mig in i det.
 
Varför har jag magkatarr nu? Det bjöds förvisso på en del godsaker på jobbet, eller är det stress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0