Handboll igen!

Eftersom jag har varit så extremt framgångsrik och i enorm form under de tre handbollsträningar jag lyckats genomföra så är jag nu uttagen till helgens match mot seriesuveränen Tyresö. Antagligen kommer jag spela hela matchen och springa upp och ner på en kant genom min finfina kondition och göra mål på mål... ...neee!!! Nu blev det nog lite fel här... Önsketänkande :-)!!! Nog att jag ska vara med, och faktiskt kan det bli debut i division två, vilket faktiskt skulle vara kul. Har man spelat en match i division två kan man ju alltid hävda senare i livet att man spelade en del i division två i handboll :-P. Anledningen till att jag ska vara med i truppen är dock inte så rolig som man kan tänka sig. Det är en del skador i en redan tunn, ung och ganska otränad trupp, så därför finns det inte så många spelare att tillgå, vilket då gjorde att de nog tyckte att jag kunde vara med, men lika glad är jag för det :-). ...men sanningen är nog den att om jag får spela lite grand och lyckas hålla bort lite nervositet och samtidigt hålla fokus kan jag nog göra det helt ok efter omständigheterna. Vi får se! Chansen till spel är väl 50-50 ungefär för min del.

...och förresten, Huddersfield vann :-).

Kommentarer
Postat av: Matz

Lycka till på matchen nu, jag kommer och tittar på dig!

Kram / Matz

2011-01-14 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0