I Rom, och trött som faen...

Imorse kom jag ned till Rom efter att ha startat min resa från Örebro 01:25 inatt. Jag har därmed sovit någon timme lite här och där sedan dess, men långt ifrån tillräckligt för att inte vara väldigt trött nu. Skön flygning dock, inte så mycket folk på planet. Jag hade tre säten för mig själv.
 
Dagen har spenderats med Valles familj och en hel del mat, men inget annat speciellt har uträttats. Vi bor den här gången i en egen lägenhet bredvid Valles föräldrars lägenhet, vilket är smidigt. Skönt att slippa vara i vägen för dem hela tiden. Förvisso fungerar vattnet så där i den här lägenheten, men annars är det bra.
 
Julaftonskvällen var mysig och de julklappar jag köpt verkade falla i god jord. Lite gnäll på att jag handlat för dyrt, men jag uppskattar att ge bort, och kanske främst att bjuda igen för all mat och bensin med mera som jag snyltar på mina kära familjemedlemmar.
 
Igår förmiddag spelade jag juldagsfotboll men bekanta och okända. Kul, men blod under ena stortånageln, vilken gjorde att jag fick operera mig lite igår, och rätt sliten kropp idag. Jag vill inte påstå att jag tränar hårt i normalfallet, men väldigt regelbundet, men ändå tar kroppen rejält med stryk när träningen består i annat än det jag är van vid.
 
Lutfisk igår hos föräldrarna, riktigt gott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0