Det svenska popundret

Nu först tänker jag åter gnälla på att min sömn blir starkt påverkad av ett par öl. 
 
Annars har det varit en bra helg med besök från Sthlm och firande av fars dag i Hallsberg. Levi hade dock åter lite svårt för mig, men det löser sig förhoppningsvis med tiden :-). På vägen till Hallsberg fastnade jag och Valle under en halvtimme i ett typ strömlöst tåg. Märkligt, men efter en omstart började tåget fungera igen.
 
I övrigt har jag och Valle kikat igenom serien "Det svenska popundret". Riktigt bra serie för att få en överblick över svensk popmusik genom tiderna. Se även till att se extramaterialet. Nee jag orkar inte utveckla det mer, men som sagt väldigt bra serie.
 
Jag har även köpt en biljett till Håkan på Ullevi. Att se Håkan på Ullevi måste vara det mest svennebananiga en kan göra. 
 
Jag hade med mig matlåda till jobbet idag, det var första gången i de nya lokalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0