I övrigt då?

Vi har varit med jobbet till Sundbyholms slott ett par dagar. Idylliskt ställe måste sägas, dessvärre är det mörka tider utomhus och vi höll främst till inomhus, så det var svårt att njuta av omgivningarna. Maten och rummen var bra. I torsdags kväll höll jag och en kollega i ett quiz. Han lirade 20 låtar på gitarr och synth, vilket var imponerande. Själv var jag frågeledare. Det blev någorlunda lyckat, men alltid svårt att få alla engagerade.
 
En knepig detalj var att jag glömde bort att Andres var med under en diskussion i teamet. När jag frågade honom efteråt om han hade varit med svarade han, "ja, jag satt ju bredvid dig". En märklig minnesstörning från min sida.
 
Snö har det kommit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0