En utmärkt jävla födelsedag :-)

Det är lite bonnigt att svära, men samtidigt ger det en viss dos av humor :-).
 
Så här i efterhand har det visat sig att vänsterarmen sannolikt klarat sig rätt bra, men övre delen av högerarmen är fortfarande röd, och det finns väl rätt stor risk att det blir flagning fram igenom :-(. Jag kan dock inte påstå att det gör ont, men det är kanske för att det är ett så litet område. Det gör mig dock irriterad och är en grund till ångest :-(.
 
Surfkillen hörde av sig förut och sa att vågorna var för höga, så det blev ingen lektion. Eventuellt blir det av senare under eftermiddagen eller någon annan dag, om det finns några vågor kvar.
 
Nu låter jag väldigt negativ, men det är jag inte, gårdagen var generellt riktigt bra.
 
Valle hade en överraskning till mig och det visade sig vara att titta på "De Fyra Årstiderna" som balett på Circus Maximus. Jag vet inte om verket brukar framföras som balett, men det var riktigt fräckt, och speciellt i den omgivningen.
 
Innan baletten träffade vi även några av Valles kompisar som grattade mig och så drack vi lite vin med utsikt över Circus Maximus, riktigt mysigt, och en fantastisk present :-).
En mobilkamera gör det inte rättvisa, men fint var det, och fullmånen i bakgrunden var mycket finare i verkligheten :-).
 
I övrigt är jag nästan lite fånigt glad över alla små grattis som inkommit i olika kanaler. Jag brukar nog nämna det varje år, men det är väl värt att nämnas, det betyder mycket.
 
Idag då? Ja, jag vill helst inte vara ute i solen, om det inte blir någon surf, så det blir nog en lugn dag. Sannolikt lite bad ikväll ialf.
 
Jag skrev väl att jag inte vet om de tog min temperatur på Fiumiciono, men innan baletten och även på ett ställe på stranden här i Santa Marinella har de tagit min temperatur. Innan baletten var vi även tvungna att fylla i ett papper på att vi var friska. Det är således en hel del säkerhetsåtgärder gällande Covid-19 här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0