Lugna dagar

Igår tog vi det väldigt lugnt här i Santa Marinella. Det blev ju ingen surf. Det verkar inte bli någon surf idag heller, för idag är det omvänt med vågorna, det är inga vågor alls.
 
Igår fick vi inte ens bada på grund av vågorna.
 
Vad gjorde vi igår egentligen? Inte mycket :-).
 
Kvällen bjöd ialf på god och dyr middag. Jag tog dagens fisk vilket innebar en stor plattfisk med potatis. Riktigt färskt och gott, men dyrt :-).
Den mest kända delen av Santa Marinella.
 
Jag känner mig rätt exotisk här förresten. Det är inga horder av utländska turister direkt. Det är mycket folk, men allra främst italienare.
Så här ser det ut på Carrefour (typ ICA). Bra pris för vin på tapp. Skulle det inte kunna få vara så på Lucullus också? Jag gillar utbudet på Systembolaget, men jag har svårt att tro att vi alla skulle bli alkoholister eller att utbudet skulle haverera utan Systembolaget.

Kommentarer
Postat av: Jack

Fan, du borde vara brunare än på kortet när dureser till så många soliga destinationer. Kämpa!

2020-08-06 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0