Nedläggningarna förföljer mig...

Nu ska en del av Migrationsverkets verksamhet läggas ned här i Örebro. Förvisso bara preliminärt än så länge, men att det skulle förändras om det inte händer något externt är föga troligt. Det är dock ett bra tag kvar tills det ska ske, någon gång nästa år. Föga oväntat, och vi vet inte så mycket mer än så. Jag vet inte riktigt hur drabbad jag är, sannolikt rejält, men faktiskt något oklart med anledning av mina nya arbetsuppgifter.
 
Vi får se vad det blir av det här...
 
Tvära kast! "Marie Antoinette - Att döda en drottning". Jag kikade väl främst med ett halvt koncentrerat öga. Det jag kommer minnas är nog främst att avrättningen faktiskt föregicks av någon form av "seriös" rättegång. Antoinette är väl i övrigt främst känd som von Fersens ragg :-)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0