Spionen Vladimir Putin

Jag kan inte särskilt mycket om Putin och min kunskap om honom kommer från tidigare dokumentärer jag sett om honom. Jag tror att jag tidigare skrivit att jag har väldigt svårt att förstå Putin, att han inte verkar vara en människa som vill vara i rampljuset. Han ger mig inte heller känslan av att vara en psykopat, men däremot framstår han som väldigt rationell. Ändamålen helgar medlen så att säga. Jag förstår att vissa har undrat om han har Asperger.
 
Jag har svårt att inte tycka om honom, och det ger en rätt otrevlig kognitiv dissonans, eller kanske snarare en känsla av gasljusning, eller det värsta av allt, en känsla av total okunskap från min sida.
 
Men se serien, otroligt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0