Diamonds are forever

Jag började se "Diamonds are forever" i helgen och såg klart den nu ikväll. Det är nog den sämsta Bond-filmen jag sett hittills. Rörig, för orimlig och trista skurkar. De två huvudskurkarna ser ut att vara från en humorserie. Förvisso kul att hotellet Circus Circus tittade förbi. Det med anledning av att jag och några kompisar bodde där några nätter 2010. Annars var jag väl egentligen bara road av den förvisso fåniga men underhållande scenen där Bond får stryk av två tjejer. Skulle jag se "Diamonds are forever" om några år igen har jag svårt att tro att jag kommer komma ihåg så mycket. Låten "Diamonds are forever" är vär rätt bra när jag tänker efter.
 
Ja just, jag fick tre jättefina vinyl-skivor av Juliama igår :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0