...

Jag kände till Jens Ganman långt innan han blev "Årets svensk". Många har dock koketterat med att de inte känner till honom. Antagligen är det för att han gör satir av sådant som många har svårt att röra vid. Sedan om priset borde gå till honom, det vågar jag inte uttala mig om. Jag känner inte till vilka kriterier som gäller för att få priset.
 
Valle kom hem i söndags och ville att vi skulle kika på en serie om Ted Bundy. Snacka om att jag satte kaffet i halsen... Vi har inte sett klart serien än, så det blir ingen recension idag, men den har redan satt avtryck i mig.
 
En något omtumlande arbetsvecka så här långt. Ett och annat otrevligt telefonsamtal. Det är inte svårt att förstå frustrationen, men samtidigt har många väldigt svårt att se sin egen del i problemen. Det blir ofta väldigt enkelriktat. Förvisso är det inte speciellt svårt att förstå det sista heller.
 
Vem är fånigast av Trump och Pelosi egentligen?
 
Till sist måste jag säga att jag uppskattar många av mina arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0