För mycket av det onda...

Att skriva om Ted Bundy och därmed även få upp ögonen för andra monster gör inte en dag bra. Att därefter titta på en serie om diktatorer gör det hela inte gladare. När det sedan rapporteras om en skjutande galning i Thailand var dagen på något sätt förstörd.
 
Bland annat av den anledningen blev det en mycket lugn kväll. Jag och Valle kikade klart "The Crown". Efter att ha sett allt har jag blivit klart mer insatt i det brittiska kungahuset och även modern brittisk historia. Något annat vore väl konstigt, men jag var rätt oinsatt och ointresserad innan, åtminstone av kungahuset. Jag är inte mer intresserad nu av kungahuset, men ialf mer insatt :-). Serien är, som jag skrivit tidigare, välproducerad, påkostad och med bra skådespelarinsatser. Vissa avsnitt ger riktiga aha-upplevelser, medan andra är rätt tradiga relationshistorier. Hursomhelst lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0