Notiser för minnet

Jag är mer eller mindre frisk nu, men istället är Valle sjuk. Det är väl inte helt oväntat kanske, men tråkigt för henne :-(.
 
Jag och Valle såg filmen "Murder Mystery" i helgen. Överraskande dålig film med tanke på att skådisar som Adam Sandler och Jennifer Aniston är med i filmen. Tanken är nog att filmen ska vara en modern variant av en Christie-deckare. Det går verkligen så där. Alltså filmen är rätt underhållande, men saknar all sorts charm och mystik som en bra deckare brukar ha. En film som en främst blir förvånad över att den är så pass dålig med tanke på förutsättningarna.
 
Annars har jag varit på bra humör idag, det har varit en bra börs och jag åt årets första semla igår.
 
Som slutkläm, är det inte förbluffande ofta på Twitter och liknande att personer skriver saker som snarare handlar om deras självbild än vad som egentligen är rimligt utifrån förutsättningarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0