Thunderball

Under två dagar denna vecka har jag sett "Thunderball", och den var nog den sämsta hittills av de James Bond-filmer jag sett under veckan. Lång, rörig och ingen rolig skurk. Det blev sannolikt inte heller bättre av att ljudet är så där på den hemsida där jag ser filmerna, och utan subtitles blir det därmed lite svårt att hänga med. Jag gillar inte heller när det blir för overkligt, som typ perfekta ansiktsbyten. Även scenen i slutet där James Bond och andra slåss och styr en båt om vartannat var njae...
 
Hade jag sett "Thunderball" förut? Jag tror det, undervattenscenerna där bland annat luftillförseln till vissa av dykarna skärs av tycker jag mig känna igen. Å andra sidan kanske jag blandar ihop det med "Never Say Never Again", men det återstår att se.
 
I övrigt är jag helt genomförkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0