You Only Live Twice

Jag är helt genomförkyld, det blir inte bättre. Nu känner jag mig även febrig, men så länge jag inte tar tempen har jag ingen feber :-).
 
Med anledning av denna sjuklighet är det soffan som gäller. Valle får ta hand om mig medan jag tittar på TV. Jag känner mig som en mansgris, men vad ska jag göra?
 
Därmed hann jag med att se ytterligare en Bond-film, och denna gång blev det "You Only Live Twice". Det är svårt att inte uppleva i rymden kidnappade rymdfarkoster som lite för mycket. Annars var den väl ok, men ändå en av de sämre jag sett. Jag gillade dock scenen när en stor helikopter kommer med en magnet och tar tag i en bil :-). "You Only Live Twice" är även den av de Bond-filmer jag sett nu som jag mindes klart minst av sedan tidigare, om jag ens har sett den innan. Jag tror dock att jag sett den tidigare, det kändes ialf som jag kände igen en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0