Ett pass, en podd, en dokumentär, en film och en middag med vänner

Det behöver inte vara den ordningen, men det känns som ett perfekt liv. Helst ska nog en nyhetssändning in där också, kanske efter filmen, men ialf innan middagen. Det för att ha något intressant att prata om på middagen.
 
Min dag har sett ut så idag. Först ett kort pass på gymmet. Under passet lyssnade jag på en podd från Kvartal. Kan vara något svårt att lyssna på podd under ett träningspass, men tränar en inte så intensivt går det bra :-). Dokumentären kommer jag till någon annan dag.
 
Filmen jag såg var "Lights Out". En skräckfilm som jag hörde talas om för några år sedan, men sedan glömt att se. Den handlar om ett spöke som försvinner när någon tänder ljuset. Låter inte så nyskapande, men jag måste ändå säga att de fått till det rätt bra i filmen. Sammantaget en hygglig skräckfilm, främst med anledning av det där med ljuset och hyggligt skådespeleri, men mycket gällande hur personerna agerar i filmen är i vanlig ordning knepigt. Typ att lämna folk själva till höger och vänster.
 
Nu är det snart dags för lite middag med vänner och kanske ett par öl på det.
 
Jag slog i övrigt nytt prisrekord när jag idag köpte The Beatles "The White Album" :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0