Jehovas Vittnen

Igår och idag har jag och Valle fått varsitt handskrivet brev postat hem till oss från Jehovas Vittnen. I brevet uppmanas vi att gå in på deras hemsida för att få lite information om bibliska frågor.
 
Nog för att Jehovas Vittnen brukar gå runt och knacka dörr eller stå någonstans på stan, men privata brev har inte jag varit med om förut. De kanske har det svårt med dörrknackningen med tanke på portkoder och att många sannolikt är lagom intresserade av att prata med dem om de lyckas ta sig in och ringa på dörren. Då är det kanske smartare med brev.
Nu får Jehovas Vittnen lite reklam ialf, så det här brevet var inte helt förgäves för dem.
 
På något sätt ser jag det som lite gulligt att de ändå har betalat porto och skrivit allt för hand, därav kan de få lite reklam. I övrigt anser jag dem vara lite förvirrade, men det är ju bara min åsikt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0