Ledig dag

Igår var tanken att jag och Bias skulle ha sett "The Jesus And Mary Chain" i Sthlm, men det ställdes in i likhet med alla andra konserter. Det har ialf gjort att jag varit ledig idag, och åh vad det är härligt att vara ledig mitt i veckan. Jag har försökt hjälpa Juliana med LekOutlet och tagit det lugnt.
 
Det börjar dö mycket folk i Sverige nu också på grund av covid-19. Det var väl väntat, men givetvis tragiskt.
 
Men jag orkar inte känna mig nedstämd angående det här, så jag lämnar tragiken och döden där.
 
Det är våffeldagen idag och därmed passade jag och Valle på att göra våfflor. Inte så dumt, men samtidigt inte någon direkt magisk upplevelse :-).
 
"IB - hemligare än Säpo", såg jag för några dagar sedan. Förutom att jag tror att jag blandat ihop "IB-affären" med "Geijer-affären" blev det främsta avtrycket, som inte var på något sätt nytt, hur ocharmig Jan Guillou är.
 
Levi verkar vara på gång att börja gå också :-D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0