Summering

- Nu ska vi börja jobba hemifrån så gott det går. 
 
- Jag har sett dokumentären "Pompejis sista dagar". Invånarna måste ha varit minst sagt förundrade över vad som hände innan och under vulkanutbrottet. Kul att se serien efter att rätt nyligen varit i Pompeji också.
 
- Jag och Valle såg "I am Patrick Swayze". Bra dokumentär, men jag känner att jag inte har mycket för den typ av människa som Swayze verkar ha varit. Han verkar ha varit för mycket av allting. ...och det är givetvis endast en bedömning utifrån dokumentären, generellt har jag som de flesta andra dålig koll på hur Swayze var som person.
 
- Vi såg även "Mitt Liv - Elton John", och vilken bra intervju det var. Bland det bästa jag sett. Elton John gav också ett härligt intryck. Svarade rakt på alla frågor, tyckte inte synd om sig själv och kunde skratta åt sina egna gamla egenheter. En intervju väl värd att se. Hoppas nu att konserten blir av i höst!
 
Annars rullar det på i någon form av halvkarantän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0