Tvära kast!

Serierna "London: 2000 år av historia" och "Storbritannien - Ett invaderat rike" har nog gjort att jag för mer eller mindre första gången blivit lite sugen att åka tillbaka till London och Storbritannien. Generellt har det annars inte lockat mig något särskilt.
 
Det andra jag tänkte på är stormen kring Paolo Roberto. Han köper sex och det tar hus i helvete. Det är som att ingen vetat att det går att köpa sex i Sverige och att det är livstidsstraff i straffskalan, vilket verkligen inte är fallet. Jag ska inte uttala mig i själva köpa sex-frågan för jag har ingen koll på hur det fungerar, men jag har otroligt svårt för allt hyckleri kring det här med Paolo Roberto. Hur många av dessa avståndstagare surfar inte porr själva exempelvis? ...och hur kan Paolo Robertos sexköp vara sååå mycket intressantare än exempelvis mord i lekparker i Jönköping med mera. Det är så svårt att förstå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0