Den skrämmande Örebroar'n

Jag vet inte hur många gånger jag nu vaknat mitt i natten av att det smällt eller svischat till i lägenheten. Hjärtat börjar pumpa och adrenalinet rinner till. Efter några sekunder kommer jag dock på att det måste vara Örebroar'n som kommit igen, och morgonen efter så hittar jag tidningen nedanför brevinkastet.
 
Det är väl otäckt på en helt ok nivå, men att bli väckt av konstiga ljud på natten är inte speciellt roande :-). Jag undrar också varför de delar ut tidningen mitt i natten, för det kan inte vara tidigt på morgonen eller sent på kvällen, för jag tror aldrig jag varit vaken när tidningen kommit.
 
Ja, det var väl det :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0