Söndag

Jag och Valle har sett klart den sista säsongen av "The Crown". För min del inte lika underhållande som de tidigare eftersom det främst kändes som en såpopera gällande Charles och Dianas förhållande. Ingen av dem framstår som riktiga människor. Fortsatt bra men sämst hittills i serien.
 
Jag har även sett klart "Svenska Fall" om mord och andra brott på Viaplay. Minst sagt uppslukande, väldigt intressant.
 
I övrigt är jag inte speciellt orolig över att Trump inte kommer att lämna Vita Huset.
 
Något om Maradona också Jag har ingen riktig relation till honom. Jag har sett någon dokumentär som var intressant, men han har aldrig varit någon idol. Främst kommer jag nog ihåg honom eftersom han åkte dit för efedrin-dopning under VM 1994, så han har nog genom åren allra främst varit en fuskare i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0