Doctor Sleep

Jag råkade sova till kl. 09.00 idag, då blir det inte mycket av förmiddagen.
 
Det kanske berodde på att jag satt uppe ovanligt länge och såg den något för långa "Doctor Sleep" igår. En uppföljare till "The Shining" som känns som att den smög något under radarn. Bra var den. Flanagan, regissören, har väl inte misslyckats med något, så det var rätt väntat att den skulle vara bra. Det är med en svensk skådespelare, Rebecca Ferguson, som jag inte kände till. Det brukar ju annars vara en del snack när svenskar är med i stora filmer. Fast, det kan det ju ha varit också, jag följer ingen kanal med sådan information och nyheter. Men åter, bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0