En mellandag i Bergamo

Med anledning av att jag inte hittade något bra sätt att ta mig till Brescia igår kväll spenderar jag en halvdag i Bergamo igen, främst på hotellet förvisso, men jag ska nog försöka ta en promenad innan jag tar tåget till Brescia.
 
Jag blev åter slumpmässigt utvald för kontroll på Skavsta. Två av två de senaste två flygningarna. Både jag och min dator blev testade för kemiska substanser, men både jag och datorn klarade oss :-).
 
Jag flög med Malta Air fast i ett Ryan Air-plan. Det är något samarbete det där, men varför vet jag inte. Flygresan var dock smidig, och flygplatsen i Bergamo ligger nära staden, så efter 5-10 minuters taxiresa vara jag på hotellet.
 
På hotellet fick jag inte det största rummet någonsin, men det roligaste rumsnumret någonsin :-).
Kan det blir bättre :-)?
 
Ja nu måste jag planera dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0