World War Z

Vilket slut på veckan det blev. Rektor Hamid kom ut som någon form av troll och en lärare mördades utanför Paris för att han pratat om yttrandefrihet. Ja det är inte enkelt att diskutera sina tankar, om de inte passar in i samtiden och sammanhanget. Ingen nåd!
 
En sak är säker, jag skulle nog aldrig kunna bli en accepterasd kändis, om jag nu hade någon sådan önskan. Det hade varit kört.
 
Jag får passa på att försöka fly verkligheten så mycket som möjligt med film och annat.
 
Igår såg jag "World War Z" i brist på bättre. Ett virus som gör människor till zombies håller på och tar över världen. Mycket action, snabba klipp och en del snygga effekter, men annars var det en rätt usel film. Hursomhelst underhållande, bra sätt att fly verkligheten så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0