Dåligt kräftfiske

Kräftfiske i Hemsjön är ingen succé. Vi fiskade för ett par år sedan och fick noll kräftor, och resultatet var lika magert i lördags. Vi hade som tur var köpt några kräftor, så det blev lite kräftor att äta ialf :-). En härlig kväll i övrigt och en överraskande bra insats av Sverige mot Frankrike. Aisopos blev även lite av en grej :-).
 
Tillbaka hemma på söndagen såg vi "Stranger Than Fiction". En utmärkt och orginell film med bland annat Will Ferrell i en rätt seriös roll. Jag är även övertygad om att jag sett filmen förut, men det var som att se en helt ny film. Det var främst filmens tema jag kände igen. Märklig känsla det där.
 
Valle har fått tillfälligt jobb i Italien. Jättekul för henne, men samtidigt lite tråkigt för mig. Hursomhelst är det nog främst bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0