Att gå runt ett land

Efter att för första gången i mitt liv spenderat en svensk arbetsdag i utlandet kände jag att jag behövde röra på mig.
 
Jag vet inte om jag skrivit det innan, men vi är just nu grannar med Vatikanstaten. Muren till landet är på andra sidan gatan. Nåväl, med anledning av att jag behövde röra på mig bestämde jag mig för att gå runt Vatikanstaten och ta tid. Jag gick rätt raskt och stannade någon gång för att ta ett par bilder, och det tog ungefär 36 minuter. Det får ialf mig att lite bättre förstå hur litet Vatikanstaten är :-).
 
Att jobba hemifrån har väl sina fördelar, men Migrationsverkets nätverk fungerar så där när det gäller hemarbete, så det var en stundtals frustrerande arbetsdag. Det är dock smidigt att kunna arbeta från lite varsomhelst.
 
Ja så mycket mer har inte dagen inneburit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0