Då var det söndag igen...

Helgerna går fort och imorgon är det måndag igen...
 
Jag såg "American Psycho" igår, en film jag inte sett på 20 år. Märkte att jag mindes mer av filmen än jag brukar, och riktigt bra film. Bra kombinerat med musik och en skön parodi på män generellt. Förvisso lite otäck att se efter att ha sett dokumentärserien om Luca Magnotta, men sammantaget en väldigt bra film.
 
Jag har även sett "Kungahusen och Nazismen", rätt intressant. Antar att jag hade missat att Italien röstade bort sin monarki.
 
"Mysteriet vid Djatlovpasset" såg jag även tidigare i veckan. Ett intressant mysterium och en bra dokumentär.
 
Några timmar kvar av dagen, sedan är det arbetsvecka igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0