Ratata

Sist jag skrev något om Ratata var 2006, och det har runnit mycket vatten under broarna sedan dess. Nu finns det en dokumentär om bandet på SVT Play, "Ratata genom åttiotalet", som jag precis har sett. Jag blev tagen, och det känns som en miss i livet att jag inte sett Ratata live, inte Mauro Scocco heller för den delen. Jag har fått för mig att Mauro fick någon form av scenskräck, men om det är sant eller inte det vet jag inte. Han spelade ju i Örebro för ett par år sedan, men jag minns inte riktigt hur det kom sig att jag inte gick dit? Biljetterna kanske var slut?
 
Ja ja, jag kanske får någon mer chans att se Ratata eller Mauro Scocco i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0