Harry Potter

Jag har tänkt att vi ska kika igenom alla Harry Potter-filmerna. Valle är väl lite tveksam, men nu har vi lyckats se den första "Harry Potter och de vises sten". Jag har ju sett den förut, men det var för långt mer än 10 år sedan, så det var väl dags igen :-).
 
Jag vet inte om Valle var så imponerad av filmen, men jag tyckte att den var rätt bra. Slutet, när det främst är barnaction, är väl inte jättespännande, men annars måste jag säga att det är en bra film. Förutom slutet då, så upplevde jag inte att det är en film som är direkt riktad till barn, utan en film som passar alla åldersgrupper. Alan Rickman som "Snape" var ju trots rätt få repliker ändå bäst :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0