Lugn lördag

Med anledning av förkylningssymptomen, som förvisso typ har gått över, har det ändå blivit en väldigt lugn lördag, mest hemmasittande.
 
Det har blivit ett par dokumentärer om Mayariket och Hitlers attacker på väst. Intressanta, speciellt den om Mayariket som jag inte är så bekant med. Inka och aztekerna tycker jag nog att jag brukar stöta på oftare i historiedokumentärerna.
 
Jag såg lite på "Jönssonligan på Mallorca" igår. Rätt kul, väckte gamla minnen, men kanske främst en massa uttryck som folk slänger sig med fortfarande :-). Att Vanheden kommenterade att han skulle ta fram haklappen när han såg en vacker kvinna hade kanske inte gått idag, eller hade det det?
 
Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0