0-5

Liverpool vann med 0-5 mot Man Utd. Det var en knepig match. Liverpool var inte så överlägsna, men gjorde mål på chanserna, och Man Utd:s försvarsspel var minst sagt svagt. Sedan blev det en idiot-satsning av Pogba och solklar utvisning, och efter det var det inte mycket till match. Det borde kännas mer positivt än vad det gör.
 
Ännu en lugn dag. Jag läste ut "The Killer Across the Table" där John Douglas går igenom några fall där han pratat med mördarna. Rätt spännande, och jag slutar inte förvånas över hur många riktigt jävliga mördare det funnits och finns i USA. Jag tror att jag känner till de flesta, men så dyker det upp några nya. Lite otäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0