En sväng till Hallsberg

Vi är inte helt nyss hemkomna från en sväng till Hallsberg för att fira kära pappas 72 födelsedag. Trevligt var det :-).
 
Fredagen var intensiv. En eftermiddag på jobbet där jag upptäckte att jag hade slarvat med att läsa lagen ordentligt, hur nu detta gått till, och att det blev lite problem med hur vi ska arbeta rent praktiskt i en annan fråga, gjorde att jag kom hem något senare än tänkt. Det blev hem och vända för att sedan kila iväg med Valle till den inte helt lysande restaurangen "Hermitaget" och en öl på det mer spännande "Stampen". "Stampen" var bra mycket trängre än jag hade räknat med, men det hade mycket charm.
 
Jag läste ut "Harry Potter and the Chamber of Secrets" på vägen till Hallsberg. Inga större skillnader mot filmen förutom en spökfest tror jag.
 
Ja det var väl det, inte så mycket att snabbt och utan större eftertanke analysera :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0