När Harry mötte Sally

Helg igen. Inte så mycket av intresse sedan i onsdags. Såg det sista avsnittet av första säsongen av "Black Mirror", även det bra. Två riktigt bra avsnitt av tre möjliga hittills. Bådar gott!
 
Vi såg "När Harry mötte Sally" igår. Förutom orgasmscenen som dyker upp då och då, såg jag senast filmen 2009. Som så många gånger förr kom jag därmed inte ihåg så mycket sedan dess. Rätt kul dialog, och mycket en kan känna igen sig i. Antar att det fanns mer för mig att känna igen mig i nu än när jag såg filmen sist. Jag har dock ett svagt minne gällande att jag inte var helt betagen av filmen då, och blev väl inte det nu heller. Värd att se, men kanske inte den klassiker som den anses vara.
 
Fick hoppa in och berätta lite om Migrationsverket för vad jag tror var Arbetsförmedlingen i Uppsala igår, var rätt kul.
 
Idag bär det av till Örebro och Hallsberg. Det ska bli kul, var lite för länge sedan sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0