What if...?

En lugn dag idag med lite regn i luften. Det har blivit lite poddar och städning, men främst har jag sett igenom "What if...?", en tecknad serie om alternativa tidslinjer i marvelvärlden. Rätt charmigt och får mig att tänka tillbaka på Starzinger och Balatack som jag var mycket fascinerad av som barn. Jag gissar dock att "What if...?" är många gånger bättre producerat, men vore kul att se vad jag hade tyckt om Starzinger och Balatack nu :-). Jag kommer dock inte ta upp den bollen nu. Jag är rätt sugen på att komma igenom det här marvelprojektet och börja titta på dokumentärer om riktiga händelser igen :-).
 
I övrigt har vi skaffat kreditkort på SAS idag, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0