Det är för varmt

Vädret är galet. Det kan inte vara så här varmt i augusti i Sverige. Det är varmt hela tiden, jag blir tokig.
 
Darwin Nunez, så onödigt att skalla Andersen. Provcerad blev han, men det spelar ingen roll. Hoppas det inte händer igen.
 
SD-tåg och pinsam tweet av företrädare för partiet. Behöver de hålla på så för att få väljare får jag hoppas att pariet minskar. 
 
Jag såg "Devo: Bandet som förutstpådde en dyster framtid" igår. En kanske inte helt sann titel, men alltid kul med sådana dokumentärer. Jag blir alltid förvånad, och lite irriterad, över att jag vet så lite om vissa band som jag ändå lyssnat en del på. Att Devo stod för de-evolution visste jag inte, och att det har med att göra att de ansåg att mänskligheten började gå bakåt, visste jag därmed inte heller. Jag vet inte om jag kan instämma dock, även om jag gillar konceptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0