Tillbaka från Grinda

Vi har spenderat en natt på ön Grinda i Sthlms skärgård. Vi bodde bakom värdshuset där och käkade gott. Förvisso sov vi rätt illa inatt, och det med anledning av att det var väldigt varmt. När jag till slut gick upp mitt i natten för att hämta lite vatten upptäckte jag att handdukstorken var på, vilket sannolikt bidrog till värmen. Först tänkte vi mest att det berodde på att vi bodde på övervåningen och inte fick upp fönstret ordentligt för att vädra ut när det blev lite kallare framåt kvällen. I övrigt var rummet väldigt bra.
 
Middagen var bra, men servicen rätt rörig. De ville servera dessert innan vi fått varmrätten exempelvis :-).
 
Idag har jag promenrat runt på Grinda och sedan har vi badat i det ganska så kalla vattnet.
 
Jag har även fått ett jättefint armbandsur av Valle :-). Trots att jag egentligen inte hade förväntat mig några presenter har jag fått riktigt bra grejer, som jag tackar stort för!
 
Tackar för alla fina födelsedagshälsningar också!
Vi bodde precis bakom det stora gula huset, värdshuset.
...och lite bakom där jag tog den övre bilden såg det ut så här, där vissa hade meditation på morgonen.
 
Imorgon kommer det sannolikt ett par uppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0