God Jul

Nu är det juletider igen. Jag är som brukligt hemma i Närke. Igår firade vi jul i Ekeby Almby. Trevligt som vanligt med god mat och julklappar. Turligt nog frisknade Levi till så pass att han kunde komma och fira. Han hade 40 graders feber dagen innan. Dessvärre blev Juliana sjuk under Julafton, och Lo verkar ha blivit sjuk när hon kom hem. Således en del sjukdom även här under julen vilket även verkar ha varit fallet på många andra håll.
 
Valle har dragit till Italien, så i fredags kväll satt jag hemma själv efter en trevlig lunch med Christian och Serhad efter jobbet. Jag såg några avsnitt av Supernatural som jag tänkte börja se igen. Jag var mycket imponerad av den serien när den kom typ 2005. Jag är väl inte lika imponerad som mer vuxen, men den är fortfarande underhållande :-).
 
...och kan en tänka, tåget igår, på Julafton, både kom och gick i tid :-).
 
Idag blir det lutfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0